lördag 2 februari 2008

Nu kan man nästan

förvänta sig att det kommer finnas en bebis i detta huset innom 3 veckor...
Känns konstigt fortfarande och jag har inte kommit till det stadiet när man är så sjukt trött på att vara gravid... Jag är däremot sjukt trött på den eviga halsbrännan som plågar mig samt den enorma tröttheten som jag aldrig kännt av tidigar men jag har hört talas om den...

Nåja, de återstå att se när bebis kommer och om vi får ännu en kille (som jag tror) eller en tjej (som jocke och E hoppas & tror på). Spelar ingen roll, det är ju ett under varje gång ändå...

Idag är det så fint väder, solen skiner och det blåser INTE! Man borde klä på sig och ge sig ut på en promenad...

Kanske ska vi åka och kolla på en ny soffa... Har en del att fixa här hemma också, lite målning och annat smått kraffs...

Nu var det dax att byta blöja...Här kom en doft som inte påminner om Hallon direkt.

KRAM & Klapp
-J

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är lika spännande varje gång oxå ;)
Den halsbrännan känner jag juh igen, den hade jag i 6 mån när jag väntade Natte.
Dom säjjer att det blir killar då..m mycket hår (håret killar i magen så det retar o ger halsbränna *hehehe el ngt*)
Men visst hade det varit skoj med en tjej.
Jag håller tummarna, MEN kanske hade det varit mest praktiskt m en kille. men jag kan tänka att peppes alla kläder e väl ganska unisex.

Såg en stooor bild på dej på nätet, ska skicka den till dej (på facebook, kanske har du redan sett den i Ingelas partybilder.)

Kramen på dej

Anonym sa...

Så spännande varje gång det uppdateras här.. Tänk om det skrivs att bebis har kommit!! :-)

KRAM!

Anonym sa...

ohh ja, nu är det snart dax för dig/er att inta positionen i förlossnings sängen, hehe. Jag hoppas du får en liten flicka denna gången :) Men helst av allt ett friskt och vällmått barn :) Lycka till när det är dax Kramar Jessica och Nellie :)