söndag 10 februari 2008

Ja, nu är det i full gång

men allt förbaskade TJAT hela tiden!
Vissa har hållt på i några veckor redan för dom var övertygade om att bebis skulle komma tidigt, andra börjar tjata frenetiskt i några dagar nu bara för man råkar stänga av datan nån timme...

Är det så att det är fritt fram att plåga gravida kvinnor med diverse utrop som:
1. Se till å kläm fram den!
2. Känner du inget alls ännu?
3. Vi vill ha en bebis här nu...

Jag funderar lite...
1. Ehh, ja, vad ska jag annars göra? Men just nu kan man ju inte bestämma själv och det borde ju varje normalbegåvad människa veta, eller?
2. Jodå, sitter här hemma i godan ro med värkar dygnet runt och bara tycker det är så skoj! Allvar, tänk efter lite nu va...
3. Tror ni inte vi vill ha en bebis här hemma? Annars vorde det ju väldigt dumt att gå och vänta på den i nio (10 månader).

Så snälla folk som läser bloggen. Sluta tjata på alla gravida kvinnor...

Over AND out
-J

Ps: Karro!!! Tack för igår!

5 kommentarer:

Baloo sa...

Hejsan! Jag har nästan precis hittat till din blogg :) Trevlig läsning :) Jag är också gravid och beräknad födelse är 3 Mars och redan har folk börjat som du skriver. Jag kan inte annat än att hålla med dig! Lycka till när det är dags! Mvh Diana.

Anonym sa...

Säger bara ett Stort Lycka till, inför den kommande förlossningen!
:-)

Kram!

Anonym sa...

Löve U!
Hihi, tjatande folk gillar vi inte :-)
Puss

Anonym sa...

Va e den inte ute ännu? ;-)

Ha ha men jag vet ju faktiskt när bebisen ska komma så jag har inte bråttom ännu....men jag är så gryyyyymt nyfiken på vem som bor där inne!

Fin mage har du iaf något inlägg ner.

Anonym sa...

Jaja, där fick jag mig en känga, men Jenny evi e bara såååå nyfikana förstår du väl...

Puss o kram
millan