torsdag 7 februari 2008

Måste få klaga lite

jag sover APDÅLIGT!
Alltså är jag super trött mest hela tiden...

I skrivande stund har jag lille P på ryggen i bärselen och hoppas på att han somnar snart. Vi har precis ätit en tidig lunch. Tänkte att jag också skulle hinna med en tupplur innan vi ska hämta Liam på skolan och köra med honom till ögonläkaren. Vi har inte fått några provsvar ännu, utan får det den 14e då vi ska ha samtal med läkaren igen. Ögon läkaren ska vi till eftersom han klagat på huvudvärk och då var det bäst att kolla upp tyckte hon.

Karro!
Tack för igår, du e så rolig! Tror vi behövde skratta lite allihopa! Du är bäst! KRAM

Ohhh, nu somnar lillkillen på ryggen känner jag...
Dax att avsluta och slänga sig på soffan!

So long!
Kram
-J

PS: Har ni varit inne och kollat i min & Miriam´s fin fina shop?? Om inte så gå genast och kolla på VaraNära!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu vill vi ha en bebis =)
Kläm fram den nu!!!

Kram
Millan

Anonym sa...

Ja det är spännande nu! :) Lova att rapportera snarast! :)
Kramar och lycka till!!!!