tisdag 29 januari 2008

Det var ett tag sedan

men jag har faktikt inget att skriva... Eller lusten finns inte....

Har varit iväg med L och tagit en del prover på honom, får svar om ca 2 veckor. Han har varit så trött, blek, hålögd, ont i huvudet, ont i magen nu sista tiden. Svårt att veta om det beror på alla hans tankar om fina Flisan eller om det faktiskt är något fel på honom eller kanske en kombo av båda!? Nåja nu är prover tagna så nu får vi bara vänta och se.

Magen är om möjligt ännu tjockare. En tant sa til mig:
-När ska du sprika?
*haha* Ja, de kan man fråga sig. Det är tyvärr ett tag till kvar...

Lille P är otroligt livlig. Klättrar på överallt och snabb som en vessla är han. *phu* Ska bli intressant och se hur detta ska gå med en till liten... Men man klarar väl av det mesta skulle jag tro.

Vi har gjor en ny webshop! Tycker den är så snygg (såklart!). Nu kan man dessutom handla med kort vilket underlättar MASSOR! Skönt att veta att varan är betald och kunna posta iväg den direkt. Kolla in vår nya sida och kommentera gärna vad ni tycker: VaraNära

Just de, måste ju skvallra nu eftersom min vän och kollega inte gör det själv... Men kära miriam är minnsan också gravid, hon ska få en liten Maj bebis om den håller tidtabellen. Grattis till henne & resten av familjen! Sen passar jag på att skriva att hon verkligen bör börja uppdatera sin blogg eller ngt...

Nu ska jag ta och äta lite lunch. Lille P somnade precis så det gäller att passa på att äta snabbt och sen slänga sg på soffan för att få lite skön sömn innan det är dax för nästa race!

Finaste Karro!
Du är bäst! Love U...

Kram och Klapp till er alla
-J

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh det är bra att du skvallrar lite om mig! Det är ju bra att veta att det finns en sambandscentral någonstans så man vet var man skall vända sig för att få reda på senaste nytt ;-)

Jag hoppas verkligen denna bebis håller tidsplanen, nu VILL jag ha en majbebis! Men först...vill vi se vem som döljer sig i din fina mage!

Anonym sa...

Hihi.. Tur vissa skvallrar lite, så man får veta lite grejer ;-)

Och jag tycker oxå Miriam kan uppdatera bloggen... :-D

Håller tummarna för att ni får ut nåt av alla proverna på L...

Kramen

Anonym sa...

Löve U!
Och miriam: Grattis till Bebisen i magen!
Kram Karro

Anonym sa...

Jag tänker på dig ofta, och följer dig via bloggen :-)
Men snart måste vi träffas IRL.
Fast det är klart, när h*n anländer behöver du säkert åka till Gekås - så sväng gärna förbi vettja!

Ska bli så spännande att se vem som döljer sig i magen... Har Ni kanske smygkollat..? ;-)

Stora kramen (och en klapp på magen) //Louise

Anonym sa...

AHH! Grattis Miriam, vad kul! (För övrigt håller jag med ang. din blogg.) :)

Annars, en massa kramar till tjockis-Jenny! Nu är det ju faktiskt nedräkning. :)
Kramar till er alla!

Anonym sa...

..jenny! Vore mysigt med en liten magbild/er till.. Grattis Miriam!! Mysigt!.kan nog inte låta bli att bli liiite sugen på bebis :) kraam