onsdag 13 februari 2008

Va tror ni om

att föda barn på alla hjärtans dag?
Det hade väl vatt trevligt....
Tyvärr tror jag knappast det är möjligt eftersom jag inte har några känningar alls.
Jag tycker jag med gott mod klarat dessa + dagar som gått. Idag är det trots allt v 41+0!
P föddes ju v 41+1, men då fanns det ju iofs nån lite aning om att han kanske var på g, nu känns det NADA! Lite frustrerande faktiskt.
Har tid till min BM på fredag, gissar att man då frå tid för bedömningsamtal inför eventuell igångsättning!?
Men det känns ju oneklingen dumt att man är tvärt emot vad alla säger... Man ska gå över tiden med första barnet sen ska dom komma tidigare å tidgare. I mitt fall så verkar det ju onekligen vara så att mina graviditeter blir längre å längre... Elefant till sist?

Nu ska jag slänga mig i soffan å pilla lite navel...

Kram & Klapp
-J

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å gumman, jag tänker på dig!

Det är väl inte helt omöjligt att du får på alla hjärtans dag... Det kan gå fort ju... Jag håller alla tummar & tår :-)

Själv är jag toknöjd över att vår ädla Christer Sjögren tog hem segern i lördags. Vilken man. Vilken karl. *äsch*
Så jäffla... urkasst!!! :-D
Helt sjukt dålig!
Vi måste hjälpas åt att rösta fram honom till segrare!

Puss & kram //Louise

Anonym sa...

Jag tror, att bebis tittar ut på barnbidragsdagen..
Nämligen den 20:e :-)

Spännande att höra vad BM säger på fre.. om det blir tid för bedömning för igångsättning eller inte..

Vet folk som fått gå tre veckor över tiden.. (När jag föddes, tror jag maxgränsen var 2 veckor...) Är det olika från landsting till landsting, eller är det treveckors-gräns även hos er? En liten nyfiken fråga bara.. var inte menat som en fråga som skulle vara provocerande:-) Jag HOPPAS såklart du slipper gå tre veckor över tiden! KRAM!