fredag 15 februari 2008

Det blev såklart ingen

alla hjärtans bebis...
Detta är numera den längasta av mina graviditeter...
Kanske igångsättning denna bebisen satsar på? Allt bli riktigt vräkt?!? Hoppas inte...

Idag ska vi in för koll.
Ultraljud mm, får väl se vad dom säger.

Men min största önskan e att det kommer igågn av sig själv även om det är drygt as hell att vänta...

Kram & Klapp på er
Uppdaterar kanske senare idag efter kollen

-J
---------------------------------------Uppdaterat------------------------------------

Ja, bebis mår bra.
Allt var perfekt så det är bara att fortsätta vänta.
Fick en tid den 21e för nästa koll.
Liten bebis beräknas nu att väga 4100 +/- 10%
Drygt att vänta...
Nu e jag less...
Här gör man koll v 42+0 är allt bra får man gå lite längre. Dvs är det möjligt att gå 3 veckor över tiden om allt är bra. Fast man har tätare kontroller då, var varannan dag iaf... Hoppas jag slipper det iaf...

-J

3 kommentarer:

Anonym sa...

förväntar mig en uppdatering efter kollen :-)

KRAM!

Anonym sa...

Hej gumman!

Idag rasslar det nog till, en liten Julia på Juliadagen å allt ;-)
Tänker på dig och skickar en påse praliner som tröst. Att gå över tiden är nog värre än hela graviditeten - så tyckte jag iaf (som blev igångsatt efter 2 veckor på övertid). Värst är nog alla som hurtigt frågar hela tiden...
Puss & kram // Louise

Anonym sa...

Åååh vad väntan är lång! KAn tänka mig att du snart spricker nu! Eller kanske är du på BB!? Hoppas att det sätter igång snart och att allt går finfint!
Ingen bebis på min födelsedag, och ingen på alla hjärtans!
Kram på dig o lycka till!