onsdag 2 mars 2011

Jag, en resereporter hos Solresor???


Hos Solresor kan man just nu tävla om att bli en resereporter. Självklart vill jag vara det! Vem vill inte det egentligen?
Min drömresa med solresor är:


Har länge velat resa till Kambodja och uppleva allt fint där. Nu finns det förpackat i en praktisk rundresa men allt det viktiga. Perfekt helt enkelt! Man får bland annat vara med om Killing Fields och Toul Sleng, Phnom Penh, Tonle Sap sjön, Angkor Wat, djungelbussresa till Koh Kong och flodfärd genom mangroveträsk till vattenfall Klong Koh.
Kan det bli bättre? Tror inte det. Dessutom är ju solresor riktigt shyssta researrangörer! Trevlig personal på plats och bra hotell!
Denna resan vill jag vilja göra tillsammans med min man och de två stora barnen dom skulle verkligen uppskatta en resa som denna men full uppmärksamhet från oss.
Tävlingen pågår just nu på Solresors hemsida, HÄR hittar ni den!
Vinner man så blir resereporter under en vecka - och i maj månad kommer en lycklig bloggare med sällskap att få åka till 4-stjärniga Paradise VillageCypern med all inclusive.
Nu håller jag alla mina tummar & tår för att det ska bli just Jag som blir reporter!
-J

Inga kommentarer: