onsdag 9 mars 2011

Dag 2 del 2


Poolen ligger nu öde... Alla har försvunnit in till sina bungar eller sitter under tak vid den sk poolbaren. Själv vill vi njuta, så vi ligger kvar på våra solstolar. Vi har inte hittat någon termometer ännu... Skulle tippa på att det är runt 22 grader.

Klockan är nu halv 6 och om en timme börjar dom servera middag. Jag är dock inte hungrig alls men snart får man väl ge sig och hoppa in i duschen ist...

Imorgon blir det utflykt nummer 1. Det blir minst två under veckan men vi pratar om lite fler saker. Bl.a. Om att hyra bil och köra runt ön för att upptäcka. Ön är 8 mil lång och 2 mil bred så den är inte så stor. Men maken har glömt sitt körkort hemma och jag måste erkänna att jag är ganska mesig när det gäller att köra bil i andra länder. Jag har dock konstaterat att dom kör ganska bra och det är fina vägar. Men jag vet inte om jag vågar *chiken*

Over and out
//J

Inga kommentarer: