torsdag 10 mars 2011

Dag 3 del 3


GeoTagged, [N28.86819, E13.83483]

Eftermiddagen var omväxlande regntunga moln och sol. När regnet föll gömde vi oss under parasollet och när solen tittade fram njöt vi av dess värmande strålar... Hela eftermiddagen har således tillbringats i en solstol.

Under kvällen blev det mat och sedan en promenad ner till Costa Blanca city. Ska kolla efter skor. Kom ju på att el naturista är spanska och borde alltså vara billigare här, vi får se.

En kall dusch, jag fattar verkligen inte varför de tre strålarna med vatten kan vara varma????? Iaf är duschen avklarad och middag står på schemat sen en härlig promenix ner till centrum. Hoppas vi inte går vilse nu. Dom är inte direkt välutrustade med gatubelysning här nere.

Kan även berätta jag jag tänker öervinna min rädsla för att köra bil här nere. Idag i bussen studerade jag vägar och tacklen mycket noga och kunde konstatera följande;
1. Fina vägar
2. Inte fullt lika hetsig trafik som i andra länder
Alltså måste en chiken som jag klara av det, eller hur? Iaf så är det bestämt nu att vi ska hyra bil på söndag...

Hasta luego
//J

Inga kommentarer: