söndag 29 juli 2007

När det blir

aldeles tyst i huset när liten son är vaken då ska man genast bli misstänksam.
Sonens kära far hade lagt fram en vit chokladdoppad Oreo till mig (min absoluta favoritkaka) UTAN att säga ngt och dessutom på soffbordet.
Lille P traskar runt och jollrar som vanligt, men sen blev det tyst. Trög som jag är så tar det ju ändå ett tag innan man reagerar (de e ju ganska skönt med lite lugn och ro *ler*)
Följande syn möttes jag av:
Gott gotti gott gott
vitchoklad på soffan
försöker "springa" iväg
skyndar mig att äta
Kladdig
ser lite skyldig ut
efter en dusch var han ren och fin igen, dock en svag lukt av choklad satt kvar.
Stora sonen är på semester med sin pappa!
Både sonen och jag blev smått chokade över erbjudandet men L tyckte det skulle bli spännande ändå. Han var ganska orolig över det nya som väntade med att åka på semster med sin pappa. Dom befinner sig på Rhodos nu. Hoppas verkligen att dom får det skönt och roligt där. Bad han skicka sms så jag hoppas att jag får ett nån dag.
Så kommande vecka är jag ensam med Lille P får väl se om de blir några fika rundor in till stora staden.

Passar på att skicka en J Ä T T E K R A M till Karro & Felicia! ni är bäst... Löve U

OJ! Glömde ju att sonen varit och "grävt" guld! Spana in vad killen hittade:
Kram & Klapp
-J

5 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA, ett riktigt monster, kakmonster =)
Jäkla gullunge!!!!

Hoppas att L får deeet härligt nu när han äntligen kom iväg!!

Kramen o klappen Millan69

Anonym sa...

Härligt härligt! :)
Har några liknande kort på Midas (från ett hotellrum i Malmö) efter att du introducerat dessa underbara bakverk. Gillas av både stora och små! Du må tro att vi käkade Oreos i Thailand, kostade typ 4 spänn för ett paket!
Kraaam!

Anonym sa...

Åhhh vad fin han e när han smygäter!
Det är nog jag som lärt han att äta skit, så som oboy o slusch ice! Hahaha, det e det gudföräldrar är till för :-)

Nu är Felicia på strålningsenheten o vi sitter o väntar!
Ringer så ni kan komma o fika med oss i Lund en dag!
Löve U! Kram o puss

Anonym sa...

hej goding..läget? Kul att kika på lite bilder.. Kladd..haha Jagade alltid Ella & Mira när de var små..hatar nämligen kladd..haha Nu blir det ju inte lika mkt kladd när de är stora.. Oreos, gott gott! De hade en sån fantastiskt god Oreo glass på 7/11 i thailand. Min favvoglass helt klart o jag är verkligen ingen glass typ. Undrar så hur ert bröllop var?..vill se bilder! Fick du inte mina sms?.. Tämkte så på er. Hoppas vår hälsning kom fram under ngn skål! OK kram kram o hoppas vi kan ses snart!!..gärna innan okt.. :)

becka sa...

Hej älsklingen, det ligger en liten bild från ditt bröllop på min blogg nu! puss