måndag 9 juli 2007

Fru

det är min titel nu! Eller ja, det har ju varit det de senaste 10 månaderan men nu känns det mer på riktigt! Vi kommer iag använda 7/7 som vår bröllopsdag.
Har inte fått mina egna bilder ännu så jag slänger in en bild jag fått från Millan. Jag var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nervös när vi skulle gå in. Men jag tittade inte ner i marken hela tiden *ler*.

TACK för alla presenter och TACK för att ni var med och gjorde vår dag så underbar!

Kommer att sammanfatta hela dagen senareså ni får läsa om det och se det i bild.

P & K
-J

7 kommentarer:

becka sa...

Som sagt så var det en helt underbar dag, ska bli kul att se bilderna och läsa mer om hur du upplevde den! puss

Anonym sa...

Åh! Vad fina ni är! Hoppas på lite fler bilder längre fram! Grattis grattis! :-) (även fast ni varit gifta länge... :-))

Anonym sa...

SÅ JÄTTEFINA!!!! Och speciellt du Jenny, blir nästan lite rörd av att se dig :)

KRAAAAAAAAAM!
-Ida A

Anonym sa...

Tack för att vi fick vara med på er stora dag! Så FINA var ni! :o)

Anonym sa...

Åååå så fina ni är!!!
Jag har tjuvkollat på bilder inne hos Millan :-)
Det är verkligen speciellt att gifta sig... Nervositet... Kärlek... Massa känslor som bara pirrar... Underbart!

Jag önskar er all lycka!

Kram! // Louise

Anonym sa...

Hola Jenny! Jaha, här sitter man, för en gångs skull bjuden på ett bröllop, och så missar men det! Synd, det hade varit så kul att se det på riktigt men vi får nöja oss med bilder, vill se massa bilder!!!

Fortsatt LYCKA TILL med allt vad äktenskapet innebär, det är inte lätt att vara gift men inte särskilt svårt heller!

Kram till er båda från oss Mexicobor!

Anonym sa...

Hey! tack för att vi fick vara med på er dag! Ni var så fina:-) Kramar Nettan å Micke