torsdag 12 juli 2007

Segt

Går det när jag ska in bilder här på bloggen. Ibland får jag hålla på i flera timmar och logga in och ut hela tiden. Surt!
En otroligt skön sovställning, eller vad säger ni?

Jag skulle fixa tvätten och Lille P var hjälpsam. Ohhh, man kan klättra in i denna!!!
Idag börjar Landskronakarnevalen. Tycker faktiskt att den är ganska kass om man jämför med vad den bjudit på andra år, förr i tiden. Aarrgghhh, gammla man blev där nu med en gång, förr i tiden, de sa min farmor alltid typ.
Idag har jag iaf lovat stora sonen att vi ska ner och titta på Måns Z *huva*. Vad gör man inte för sina små sötisar!??!
På söndag ger vi oss iväg nästan hela familje. Största sonen ska till Götet och spela fotboll en hel vecka, men resen av familjen ska ge sig ut på kringeljakt. Så vi får se var vi hamnar nånstans.
Nu ska jag fortsätta hänga tvätt innan Vilda L kommer och skriker på mig att det är dax att köra in och titta på Måns! *ler* Lite karuseller och nån god mat ska vi hinna med också. Vi får väl se om mannen och Lille P följer med oss. Peltor Kids skydden hänger på dörren och sjalen är tvättad så vi är redo!
Klapp & Kram
-J, som verkligen längtar efter en resa till SOOOOOOLEN!
Ps: Vi som inte var i Vadensjö kyrka 070707 kl 16,30 missade den coolaste utgångs marchen i historien!

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja den var verkligen den bästa utgången =D *rysningar*

becka sa...

Haha min dotter av samma årgång älskar också Måns Selmerlöw:-) Ja utgångsmarschen var grym hjärtat! Puss

Anonym sa...

Berätta! Vilken var utgångsmarchen? *nyfiken*

Anonym sa...

Åh, berätta mera, berätta mera! Är så nyfiken på hur allt var. Och fler bilder så klart!
Puss o kram!