fredag 6 juli 2007

En dag kvar och nytt läge på tomten


Ja, vi har alltså fått SJÖTOMT, borde inte huset bli värt mer pengar då? Alltså det har kommit otroliga mängder vatten. Det regnar fortfarande, snart är det inne i grannens trädgård.

Såhär glad blir man när mamma tar fram kameran. Jag måste bara få pilla med mina små fingrar på linsen!!!!! Aaarrgggghhhh GE MAJ DEEEN!!!!

Å den stora sonen måste lägga till nån grymm min för att han ska vara nöjd. Jaja, söt e han iaf den spinkiga lille killen...

Ja, så var det bara EN dag kvar. Inte nervös ännu, bara spänd av förväntan vad gästerna ska säga *ler*. Hoppas såklart att det kan vara uppehåll en stund på dagen, men vi ska ju vara inne så egentligen spelar det inte så stor roll.

Är faktiskt lite glad för att jag inte är på Roskilde, trots att jag längtat efter den festivalen och framförallt Red Hot Chili Peppers som så klart skulle spela där iår. Nåja, dom kommer väl fler gånger hoppas jag.

Kram & Klapp

-J med bussönerna

2 kommentarer:

becka sa...

Hoppas inte tåget strandar på vägen imorn....får INTE missa ert bröllop!

Anonym sa...

Idag e det dax =)!!!
Bara längtar så

Cs snart
Millan