fredag 3 augusti 2007

Varför

måste det regna varje dag?
Är så otroligt trött på detta väder nu så jag skulle kunna spy...

I onsdags var jag och lille P i Lund och hälsade på Karro & Felicia som fick behandling. Som vanligt är Felicia som en solstråle, glad och pigg.

Igår var vi inne i stan och fikade med Karro & Felicia, Wilma & Vide och Ulrika, Magnus med Wilma & Oliver. Trevligt att fika igen, var ju tag sedan.

På söndag kommer Liam hem. Han ringde hem en dag och han lät inte helt glad... Gör lite ont i mamma hjärtat när man inte vet vad som är fel oah att han dessutom är i Grekland gör ju inte saken böttre. Men jag gissar att han "bara hade en fis på tvären" För det har kommit glad sms efter det och även ett MMS av en underbar pool. Är han ute efter att göra mamma avundsjuk? Ja, han har lyckats isf *ler*. Jag måste verkligen åka på semester... Ingen trevlig vän som vill göra mig sällskap?

Lille P har börjat fatta att man kan krypa på alla 4 ist för att åla sig fram som en smygand katt. Så numera kryper ha "på riktigt" oftast, OM han inte ska komma fram snabbt. Han går utmed möblerna hela tiden, har även tagit ett par (5-6) steg själv för nån vecka sedan men är för feg ännu för att våga släppa och gå själv (SKÖNT!).

Lille P vill blogga lite:
0000000000000000000000000000000*''0,,,mxämääääääääääääääääääääääääää+++++'
++++++++++jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Kram & Klapp till alla
-J & P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Han e duktig den lille fisen =)
Hade gärna följt med om kassan o jobbeveckorna inte funnits där.
Ska snart ha en minisemester till, ska dock inte göra ngt, tänkte att vi kunde ta den där fikan då.

Ha en skön helg, nu ska jag ner till hamnfesten m Nina o en bunte ungar , dock inte mina egna, för att se på Sander & Gander.
Hälsa familjen

kram Millan

Anonym sa...

Hej
Hane så duktig fisen!
Felicia kom hem o pekade på sina gammla puma skor o sa, mamma det e ju såna vi köpte till PEPPE :-)
Nu ska ja sova så ja e laddad till imorgon om Peps ska nanna hos oss!
Kram

Anonym sa...

Följ med oss på semester vett´ja!
Två veckor på Lanzarote med all inclusive i december...
Hade varit himla kul!!! :-D
kram kram