fredag 18 januari 2008

Vardagslunk

De händer inte mycket här hemma...
Igår var jag, mina två söner & Karro på kyrkogården och tände ljus. L har massor med frågor och tänker massor mer än vad vi tror... Han undrar så mycket och kan verkligen inte förstå varför dom inte bara gjorde Fina Flisan frisk!!! Massa frågor om kremering, livet efter detta, gravstenar osv...

Idag ska jag nog köra till hbg och hämta min telefon som varit på lagning. Förhoppningsvis går det att prata i den utan att det stängs av så fort man försöker svara, vilket var väldigt irriterande!

Lille P har en ny hobby här hemma! Eller ny och ny han har haft den ett tag men jag har aldrig berättat om den. Han har fått en Sångpåse från Oskar & Ellen.
Den kan vi använda flera flera gånger per dag om han får bestämma. Oftast typ 5-6 gånger sen blir även mamma less på det hela. För någon dag sedan fick han dock en påfyllning till påsen, vilket var mycket trevligt så nu kan vi variera våra sånger lite mer. Ja, jag vet, man kan sy en egen påse (eller ta nån man har hemma) och stoppa ner små fina figurer i den och så har man sin egen sångpåse!
Djur är också av stort intresse! Dock låter alla djur lika dant, app app app, vilket ska föreställa när mormors hud skäller. *ler*

Kram & Klapp
-J

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur är allt med "Unga Föräldrar" nu? Fortsätter tidningen komma ut? Planeras det för nåt sommarläger? Du kan väl svara i min blogg, alternativt maila ett svar på : emblani@hotmail.com

KRAM!