fredag 15 juni 2007

Ringarna

Var jag och prövade idag.
Men dom hade beställt hem FEL STORLEK!!!!
Nåja, nu skulle dom beställa nya igen och senast den 28e skulle jag få pröva dom. Expiditetn blev väldigt nervös och svettig att allt inte skulle stämma tills den 7e. Men ingen anledning att bli nervös ännu.

Att jag säger ringaran beror på att jag även ska ha en ny förlovningsring eftersom den jag har är förs stor och har varit de hela tiden.

Ang hur länge man kan bära i sjal så kan man göra det till barnen är minst 3 år, men det beror ju på hue länge bäraren orkar också.

Nu ska jag kolla vidare på tv!
Kram och klapp
-J

Ps: Linda med Familj & Ida med familj & Ola, ha det så jävla skoj på semestern! Jag kommer dock sakna er här hemma 070707!!! Puss på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

hmmm...hade jag varit den expiditen så hade jag med blivit svettig i rocken ang detta m ringarna.

O jag hoppas att Ida o alla dom andra med kommer att ha det så skoj, hade varit skoj o träffa dom på bröllopet men det får bli en annan gång

Kram mina vänner, vi cs snart hos Jennypenny o Drakbane ;)

Anonym sa...

Oj... Hoppas att ni får ordning på ringarna till den 7:e...

Själv fick jag förstora ut min ring - och till och med förlovningsringen... Mina kleptomankorvar växer i takt med att jag växer - eller ökar i vikt med åren *sss*...

Massor av lördagskramar // Louise