onsdag 20 juni 2007

Apförkyld

bara känner hur mina bihåler håller på att fyllas till bredden... aj aj aj...
Halsen värker...
Humöret är inte på topp...
Hur gick detta till då?


Jo, som den snälla mamma man är lyckades ju stora sonen övertala mig att bada i poolen trots att det bara var 18 grader i den. Mamman i familjen brukar inte ens doppa tårna om det är under 25 grader i vattnet, ratade tom bad i turkiets hav för det var för kallt. Ni fattar alltså att det krävdes en hel del övertalning (läs tjat) och en ganska trött mamma för att få det att gå ihop. Men jag kom iaf i poolen och trode jag skulle frysa ihjäl!! Var kanske i i ca 15 min innan jag tvingade upp stora sonen också (ingen vettig människa kan bada i så kallt vatten!?!?!).

Å nu sitter jag här med dunderförkylningen... Ja, jag tycker synd om mig själv!

En extra stor kram till Felicia och framförallt hennes super mamma & pappa! Vet ni att ni faktiskt är bäst!!! Ni är strålande bra föräldrar till Flisan...

Nu ska jag gå och slänga lite mat på grillen
Kram & Klapp


-J
Badpojken i sin balja

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fina badpojken!! Så han vågade bada fast ja skrämmde livet ur han (nästan) när ja tuta med pipleksaken!!
Puss på er! Karro

Anonym sa...

Föresten, TACK för kramen till oss i inlägget! Kram

Anonym sa...

usch, det lät juh inte för skoj det med apförkylning =(
Men du får krya på dig så cs vi snart igen

becka sa...

Krya p¨å dig vännen! Puss