måndag 11 juni 2007

Klänning klar!

Japp, den e klar! Ska hämta den nästa vecka! Den är SÅÅÅÅ fin, längtar tills jag kan visa den för er! Skor hittar jag dock inga som jag gillar eller som passar, hopplöst. Tror jag får köpa mig ett par Crocs och använda dom eller så får jag gå barfota!?

Det är varmt så jag håller på å svettas bort. Ska inte klaga men Peps gillar inte riktigt värmen.

Denna veckan MÅSTE vi montera vår pool, på onsdag börjar sommarlovet och då hade jag varit glad om poolen var uppe. Annar tror jag att jag kommer ha 3 stora barn som kommer tjata av en skorna för att åka och bada...

På torsdag & fredag ska jag ha sjalvisning, ska bli skoj. Det börjar rulla på, folk hittar oss på nätet nu. Har desperat försökt få tag i människan som säljer gås sjalar här i sverige men det är omöjligt tydligen!

Nu ska jag köra å handla glass!
Kram & klapp i värmen
-J

6 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att den e klar iallafall!!
Nu har ni bara lite till kvar att fixa ;-)
Måste sy upp min kjol med :-P
Puss

Anonym sa...

jag längtar o få se den jag e juh så nyfiken =)

http://tovalovisa.blogg.se sa...

Ska bli spännande att se din fina klänning!!!

Hur länge kan man bära barn i sjal???(har inte provat)

becka sa...

Åh vad roligt! ska bli så kul att få se den på dej om några veckor! jag längar:-) Är du nervös förresten? Själv känner jag redan av min rampfeber, läskigt att gå upp för gången...Kram

Anonym sa...

tja bruden!! Läget verkar vara under kontroll! Kram på er o ha en go sommar!

Anonym sa...

åhhh...Jenny nu e det snart dax, jag kan knappt bärga mej =)
*ska bli så skoj*