måndag 25 juni 2007

En lista

Gör det enkelt för mig då förkylning fortfarande sitter i, men en uppdatering är ju ett måste!
Svara i kommentarer...

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Kram
-J

7 kommentarer:

http://tovalovisa.blogg.se sa...

1. Snäll,omtänksam och ibland lite blyg 28-årig tjej. Mamma till två underbara döttrar och två bonus barn. Mitt ena bonus barn är barnvakt till dina bonusbarn.....
2. Nej
3.Senast såg jag er på Mcdonalds, men vi har även träffats på kyrkans öppethus.
4.Vet ej, känner dig inte....
5.Jag är inte någon kramig typ men om du behövde en kram skulle du få en.
6. Jenny Penny...Dålig fantasi!!!
7. Cool!
Jag tycker du har en härlig stil. Du verkar vara rak och ärlig och det gillar jag. Sen har du världens coolaste bebis med ett
sååå coolt namn!
8.Du verkade va en glad typ som är lite reserverad mot folk du inte känner
9. ja jag tror det
10. mammor som bär sina barn i sjal...(det är väl ett kvitto för din affärsidé)
11. Kanske en bröllopspresent
12. inte alls
13.vi sågs på Mc donalds och jag försökte hälsa lite försiktigt eftersom jag är lite blyg men du verkade va ganska ointresserad. Kanske du inte känner igen mej....Skulle inte ha något emot att träffa dig fler gånger ibyn kanske.
14. Givetvis!!!

Anonym sa...

1. Vem är du? En liten snokare som snokar omkring i brist på annat att göra.
2. Är vi kompisar? Nej
3. Hur och när och varför "träffades" vi? Tror aldrig vi setts
4. Tycker du om mej? Jag gillar ditt sätt att blogga, det är det enda jag kan uttala mig om.
5. Skulle du kunna pussa/krama mig? Varför inte, kärlek är ju härligt
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Supergirl! För att du verkar ha så många järn i elden.
7. Beskriv mig med ett enda ord! Händig!
8. Vad var ditt första intryck av mig? Jobbig
9. Är du fortfarande av samma åsikt? Nej
10. Vad påminner dig om mig? Ingen aning?!
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Lite fler kunder till din "affär".
12. Hur bra känner du mig? Inte alls
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du? Vi har som sagt nog aldrig setts innan, så det kan vara svårt att uttala sig om resten
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
Nej

Anonym sa...

1. Vem är du? **En av dina IRL-kompisar o älsta sönerna är älsta kompisar någonsin ;)
2. Är vi kompisar? **Ja det hoppas jag verkligen =)
3. Hur och när och varför "träffades" vi? **VI träffades genom en kompis på datorteket, o vi träffades för ca 11 år sedan, samt att vi träffades genom att jag fick följa med Benny upp för att fika en rast.
4. Tycker du om mej? **Hur kan man INTE tycka om dig ???
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?**Säj bara till !!
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.**Ompisen-ditt gamla IRC-nick
7. Beskriv mig med ett enda ord! **Spontan
8. Vad var ditt första intryck av mig? **OJ.. allt gick så fort, men att du gjorde vad som föll dig in, ja spontan =)
9. Är du fortfarande av samma åsikt? **Absolut
10. Vad påminner dig om mig? **En kompis som ställer upp o som bryr sig. En man alltid kan få ett rakt o ärligt svar ifrån.
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? ** En bröllopsresa till Thailand.
12. Hur bra känner du mig? **Absolut bäst, eller nästan ivf.
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?**Sist vi träffades var på din möhippa =D
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? **Såklart =) *hua*

Anonym sa...

1: Jag är ja, men en supermamma till en dotter o en superpingla till min gubbe :-)
2: Ja verkligen
3: Genom jobb
4: Ja, alldeles för mycket
5: Absolut
6: Sötnos, för att du e en :-)
7: BÄST (men det e svårt för du e så mycket! Glad, snäll, lyssnar alltid!)
8: Hon o ja kommer att hata varandra, hihi
9: Nääää, verkligen inte
10: Tokiga
11: En massa pengar att resa för!
12: Jätte bra, hoppas ja! Ska iallfall jobba på det annars :-)
13: Midsommar
14: Trodde inte ja skulle hinna, men ja ska göra det nu med en gång!


LOVE U! Puss Karro

Anonym sa...

1: Världens tuffaste Flisan
2: Bästa
3: Genom min mamma
4: Mmmmmm
5: Mmmmm massa
6: Min Jenny
7: Lekig o mysig
8: SNÄLL
9: Jaaaa
10: Peps
11: Massa pengar
12: Räcker för att älska dig
13: Midsommar
14: Mamma har redan gjort det!


HAHAHAHAHAAAAAAAHHHHHAAAA

becka sa...

1. Vem är du?- Din kompis från Unga Föräldrar-tiden. Trots långt mellan städerna har vi hållit kontakten och har alltid lika roligt när vi ses. Vi har också en gemensam nämnare i sönernas problem och har haft många långa- ibland förtvivlade, ibland glada och hoppfulla- samtal om detta.
2. Är vi kompisar?- JAAAA!
3. Hur och när och varför "träffades" vi?- se fråga 1.
4. Tycker du om mej?- Så himla mycket!
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?- Lätt:-)Det har jag väl redan gjort?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.- JennyPenny, vet ej varför du brukar kallas det, men det är väl för att det rimmar haha
7. Beskriv mig med ett enda ord!- viljestark
8. Vad var ditt första intryck av mig?- en go tjej som var lätt att prata med, jag tror jag gillade dig på en gång.
9. Är du fortfarande av samma åsikt?- Självklart!
10. Vad påminner dig om mig?- Allt möjligt. Thaimat tex
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?- En tid hos tatuerare eller en röjkväll med mig.
12. Hur bra känner du mig?- Bra tror jag.
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?- Vi sågs senast på din fruhippa i april, på lördag ses vi igen på ditt bröllop.
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?- Jepp, senare under dagen eller ikväll.
KRAM!!!!

Anonym sa...

1. Vem är du?
Tjej, 32 år, tvåbarnsmor, gift... typ...

2. Är vi kompisar?
Jajamen.

3. Hur och när och varför "träffades" vi?
Vi träffades i Stockholm första gången på en träff med Unga Föräldrar. Vi blev båda invalda direkt i styrelsen :-)

4. Tycker du om mej?
Klart jag gör. Du är underbar!

5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
Självklart. Varför inte?!

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
Jenny Penny - Det är bra smeknamn på en bra Jenny :-)

7. Beskriv mig med ett enda ord!
Engagerad.

8. Vad var ditt första intryck av mig?
Det var nog ganska bra. Sedan kom en period då vi "kivades" en hel del och hade olika åsikter om det mesta (om jag inte minns fel..)

9. Är du fortfarande av samma åsikt?
Jag tycker JÄTTEBRA om dig

10. Vad påminner dig om mig?
Skratt, skånedialekt och sjalar

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
En resa till Thailand

12. Hur bra känner du mig?
Ganska bra tror jag...

13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
Vi sågs på möhippan i Falkenberg och det var himla kul!
Om vi ska ses snart gör jag gärna det över ett glas vin eller två - kanske på en grillkväll (som jag tidigare utlovat..?)

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
Ja kanske det. Bra idé!