onsdag 23 maj 2007

Stol, naglar & sömmerskan

Stolen är klar! Den blev så fin, har redan fått en fråga om vad den kostar *skrattar* Men just nu är den inte till salu! Men kolla så snygg den blev!!!

Igår gjorde jag naglar! Tänkte att det var bäst att göra de redan nu så man får träna lite med de långa fina naglarna. Lite långa blev dom men snygga!!!!


Idag har jag varit hos sömmerskan som sytt en prototyp av ovandelen på min klänning. Den blir kanon! Så nästa vecka ska jag dit igen och testa den verkliga klänningen. Även nederdelen var klippt så den fick jag titta på!!! Den kommer bli sååååååå fin.

Ni som inte tror mig när jag skrivit på msn att jag bakar. De är sant! Här får ni en bild på några av bröden jag bakade då vi hade frukostkalas för Alfred!

Kram & Klapp
-J

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stolen blev superfin, du är så duktig! Dock kan jag inte hålla med om naglarna, långa naglar är något av det äckligaste jag vet! :) Men bara du är nöjd så...
Kraaam!

Anonym sa...

Den där stolen är så snygg!!!

becka sa...

Shit vad snygg stolen blev! Du är så himla duktig ju! naglarna blev också skitsnygga, var det svårt? Jag vill ju också ha såna tjusiga på mitt bröllop...

Anonym sa...

Åh vilken snygg stol!! Hur fin som helst ju!! Fan vad duktig du är!:-)