lördag 26 maj 2007

Det är sanT!!!!

Vi har fixat kläder till vår stora dag!!!
Eller ja, nästan helt klart iaf. *phu*
Skor e kvar och något annat smått och gott!
I torsdags fick vi vår första bröllopsgåva (av familjen Hilltun som tyvärr inte kan vara med under dagen eftersom dom flyttar till Mexico!).
Ursnygga snapsglas! Tack tack..

Nästa fredag ska vi ge oss ut och raga kläder till barnen. Får väl se vad vi får på dom för något skoj!

Annars är det lämplig mat vi jagar nu. Tips?

KRAM & KLAPP
-J

4 kommentarer:

becka sa...

Jenny my darling du glömde svara på frågan jag skrev under din förra text! Puss

Anonym sa...

Mat: buffé är bäst tycker jag.

Usch ja, jag har dubbla känslor inför alla djurparker. Vissa kan jag tycka är ok, där djuren har det bra och där de har avelsprogram tex, men andra- usch! Nä, jag mådde dåligt när vi red på elefanter i Thailand sist. Det blir inga djurparker för vår del. Speciellt apor mår jag dåligt av att se i fångenskap, i synnerhet chimpanser och orangutanger. Vad var det för park på Samui? Vi kommer med största säkerhet att åka dit. Idag har vi bokat flyg från Bangkok till Krabi iaf. :) Får se vart vi ska och hur länge vi stannat där.
Kramar!

becka sa...

Buffé så klart! kram

Anonym sa...

..ja buffé med lite av varje är alltid bra, för då passar alltid ngt för alla! Skit att vi missar bröllopet!!..men hoppas ni får en helt underbar dag!! Kram kram