torsdag 17 maj 2007

Då testar vi väl denna

Vännen Becka har tipsat img om denna.
Hoppas verkligen den faller mig i smaken när det gäller funktioner och snabbhet.

Men jag fick ju tyvärr ändra mitt namn å ist för gamla vanliga MsChili fick det bli FruChili. Helt ok egentligen eftersom jag numera faktiskt är fru, fast ändå inte...uhhmmm.. inveklat det där.


Kopplar samman denna bloggen med det jag skrev innan idag på¨gamla stället och bjuder er på en bild som ni ser här i sidan. P i en heldress från danska Smålfolk! Jag älskar deras kläder!!!
Nu ska jag in till stan för att hämta lie kuvert som ligger i vårt hyrda källarförråd där inne, en massa fakturor och brev ska skickas, måste verkligen få det gjort... Tror jag tar med mig en pizza eller två hem!
Pussen & kramen på er alla
-J

5 kommentarer:

becka sa...

Kul att du bytt! Hoppas du blir lika nöjd som jag:-) Men du, gå in på "Moderate comments" och välj "anyone" på "allow comments from" annars kommer bara registrerade bloggare kunna posta kommentarer. Peps dress är fantastisk förresten, du hittar alltid så coola barnkläder. Kram!

becka sa...

Bra Jenny! Nu blev det ännu bättre:-) Och så har du lagt till din profil också, detta blir strålande;-)

Anonym sa...

Och jag har hittat dig! Men nu måste jag hitta dne dressen Peppe har på sig, HJÄÄLP! :o)

Anonym sa...

Ohh så det är här du är nu! Det blir nog fint det här.

becka sa...

Haha vilka härliga bilder på er härovan, men du har gjort något så att det inte går att kommentera:-( Gå in på "edit posts" och den texten och där ställer du in och tillåter alla kommentarer. Vore väl typiskt om blogger skulle börja strula för dig nu när jag rekommenderat det så varmt;-) Puss