fredag 21 oktober 2011

Anlanya onsdag 19/10


Sovmorgon till halv 10. Skönt! Upp till frukosten.

Tillbaka till rummet fixa handdukar och badkläder.
Givetvis var alla solstolar redan upptagna. Vi hittade dock två lediga stolar i skuggan. Det var svalt men skönt. Likt en vårkväll.
Efter lunchen gick vi till en annan pool och där hittade vi två stolar i solen! Vilken lycka för soltörstande mig! Jag behöver verkligen ladda mina solceller. Dom är drenerade på energi, totalt slut!
Här har vi nu legat hela eftermiddagen till solen försvann. Njutit av varandras sällskap och drucket ett och annat glas vin. Livet är härligt! Känner mig lycklig och varm i kroppen när mannen sedan 10 år (nästan) tillbaka gör mig glad och vi kan skratta och ha roligt tillsammans fortfarande. Älskar verkligen min J!

Vi kommer antagligen åka på en marknad på torsdag. För två år sedan skulle vi åkt dit men J blev sjuk och låg på sjukhus. Jag och barnen var förvisso där ändå men J vill åka på marknad så marknad it is!

//J

1 kommentar:

Pia Paradis sa...

Hääärligt! Önskar att min darling oxå ville åka utomlands! Hihi