måndag 7 februari 2011

Sugen på soppa

Har jag varit länge nu. Inte vilken soppa som utan Spenatsoppa. Mmmm så gott med ägg till...
Fattar egentligen inte varför jag inte gjorde det tidigare för det är ju verkligen busenkelt! Så nu har jag ätit Spenatsoppa till lunch i två dagar. Slurp!

Fortsätter i soppans tecken och kommer idag att göra blomkålssoppa med ost och hasselnötter till middag ikväll. Till det blir det ett gott bröd som jag bakade igår. I brödet finns det oregano, timjan, paprika, oliver och vitlök. Supergott blev det!!!

Idag var vi på öronmottagningen för att kolla mellansonens hörsel. Tyvärr var den inte bättre denna gången heller så nu väntar vi någon månad till för att se om det blir bättre. Han har vätska i örat och läkaren tror det kommer bli bra
Med hans hörsel om han får rör i öronen. Så nästa steg blir alltså rör och ev borttag av polyper. Men såvida han inte får fler öroninfektioner så kam vi vänta till efter sommaren.

Nu ska jag återgå till matlagningen och uppassning av mina sjuka barn...
-J

Inga kommentarer: