tisdag 22 februari 2011

Sportlov

Är det nu. Idag är jag hemma med alla barnen, sen jobb onsdag och torsdag sen ledig fredag.

Minsta sonen har feber och förkyld. Mellan killen är helt hyper och vill bara busa, stora killen är rastlös och kan inte komma på något att göra. Tjejen i familjen är och tränar fotboll.

När maken kommer hemmfrån jobb ska jag bege mig till telenor för att lämna in min telefon IGEN! Denna fången är det ngt knäppt fel, typ varannat samtal hör mig inte alls sen de andra samtalen kan jag prata en liten stund innan jag byts ut mot ett sprakande som blir intensivare och intensivare. Känns som att det är ngt fel på micen. Lagas måste den iaf.

Vi kör önskevecka med maten nu. Igår var det storsonen då blev det tacos. Idag har tjejen önskat mat och då ska det bli svamprisotto. Ska bli gott!!!

Nu ska jag mysa ner mig mellan småkillarna för en liten sagostund. Myyys.

Kram och klapp
//J

Inga kommentarer: