torsdag 27 januari 2011

Sjukstuga nr 2

Så var det dags igen...
Minsta sonen har infektionsutlöst astma och han har varit väldigt snorig så astman kom dom ett brev på posten. Han hade det riktigt bekymmersamt med andningen och vi fick sätta in all medicin vi har. Efter två dagar hemma är han tillbaka på förskolan och det gick bra med inhalering och lek.

Bonusdottern har också en envis förkylning som satt sig på halsen. Hon har varit helt utslagen i ett par dagar men idag såg hon äntligen lite bättre ut.

Måste berätta om vårt projekt. Spara pengar. Hahahaha. Vi har bestämt oss för att styra upp vårt matkonto för att spara en del pengar. Så nu har vi för tredje veckan i rad handlat veckans middagar (5 st för 6 pers) för endast 450 kr per vecka!!! Jag tror fortfarande inte det är sant men det är det!!! Bra va?

Idag har blingo säljstart på sin 9 e kollektion! Underbara kläder. Intresserade av en visning eller vill ni bara beställa lite eller MYCKE ;-) så bara hör av er till mig så hjälper jag till!

Nu sover mina små söta sockertoppar sött här bredvid mig så nu kan jag gå upp och avsluta kvällen med den stora delen av familjen.

Kram och klapp
//J

1 kommentar:

malin sa...

Bra där ang matkontot! Själv har jag INGEN koll alls på hur mkt jag handlar mat för varje månad..