måndag 16 mars 2009

Kritik

Okej, för den som missat så älskar jag när folk kommer med konstruktiv kritik!
Jag gillar att folk tycker olika.
Man behöver inte älska mig och det vet jag att alla inte gör!

Något som jag däremot inte gillar, eller jag tycker rentav att det är avskyvärt, det är när man gömmer sig bakom namnet Anonym.
Då är man en feg räka som egentligen borde hålla tyst.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen:
De människor som står för sin sak sa sitta på höga hästar, de andra kan trampa i gösselstacken

-J

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig tjejen jag tror att den anonyme både har skrynklor och 15 vårtor jag är född med min "vårta" ha och skrynklig var jag när jag föddes så det har nog inte direkt med åldern att göra................. Kram på dig jag tycker att du ser fantastisk ut. Då e´jag inte den anonyme som skrev innan men anonym e`jag.

becka sa...

Herregud vad konstigt det blev! Vem 17 skriver sådant? Blev helt paff när jag läste det. Och jag kan helt oanonymt säga att du är jättevacker med världens utstrålning. kram och kärlek:-)

Anonym sa...

Va fasiken är det där för skit människor! Jag tycker du är grym! Vacker både på utsidan och insidan! Kommer nog till KArlstad den helgen du skulle ha mässa=)! Ska vi försöka ses? PUSS

Anonym sa...

TRIST att få sån kommentar som du fick.. Herregud.. du är ju jättefin! Störtcool är du dessutom! :-) Och visst fan blir vi äldre.. Herregud.. vore väl jävligt konstigt annars ;-) Själv hoppar jag dock till varje gång jag råkar se mig i spegeln.. Tror fortfarande att jag är 20, och det jag möter i spegelbilden visar nåt annat :-S Snacka om chock!! ;-)

Kommer det bli nåt läger i år?Eller ligger hela UF nere?

KRAAAAAM!

~ malin