fredag 13 mars 2009

Äldre

Bjuder på två bilder:


Så ser man ut när man fyllt äldre!
Nu är jag en mamma till tre BARN! ingen bebis...

Vi mår oftast bra.

Just nu är det en del stress inför kommande mässa. Vi ska ställa ut i Karlstad på mässan där, vilket ska bli kul!

Hoppas alla andra har det toppen!

Becka,
Klappa magen från mig!!! LOVE!!!

Lussan,
Försök stressa ner. Puss

Karro,
BIG HUG!!!

Såklart massor med kramar och pussar till er andra också!

JUST D, det är en hel del som läserr, men väldigt få skriver. Vem är ni? *nyfiken*

-J

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till den gamle! ;o)

becka sa...

Jag ger magen en klapp från tant Jenny;-)Visst blir vi äldre, men vi blir också (i alla fall du) vackrare och klokare för varje år, eller hur? Massa massa pussar från Götet!

Anonym sa...

Åh, vad du ser sliten ut! "Åldersvårtor" och "argrynka mellan brynen...

Anonym sa...

Jag hade varit glad om jag sett ut som dig jag har blivit äldre och har accepterat det kanske den anonyme inte har det....... en annan anonymmmmmmmm

Louise sa...

Hej vännen, jag tänker ofta på Er allihop!

Ska stressa ner... Har lixom blivit tvungen eftersom maken numera är sjukskriven. Han hann först...

Skickar en stooooor kram till er!!!