fredag 14 mars 2008

Present

JA!!!!
Igår fick jag då äntligen Guitar Hero till vårt Wii!!!
Har tjatat om det ett tag nu och det var ju trevligt jag fick det i present när jag fyllde år.
Ska bara se när man får tid att spela...
Spelade igår och var helt trött, klockan blev mycket. Givetvis vaknade småttingarna i ottan idag så nu sitter jag här och är super trött. Antagligen blir det tidigt middagsvila för midibror och om jag har tur sover även minibror så då kan man ju passa på att vila sina små ögon en stund.

Tack för alla grattis!

Igår var jag och de två minsta och pratade med Felicia, kollade på hennes fina sten och så fick hon ju se mini också. Synd bara att det var så ruggigt väder så han fick sitta innanför min jacka för det blåste på oss. Midibror vill mest springa på graven och plocka alla saker så han fick man hålla i örat! *ler* Han e lika busig som Flisan...

Nu ska vi mysa ner oss i soffan och titta på lite morgontv! (De får man göra ibland, eller hur?)

KRAM & KLAPP
-J, med grabbarna

Inga kommentarer: