fredag 14 december 2007

Inte mycke...

Här hemma händer inte mycke just nu.

Imorgon är det kalas för L och E, frukostkalas kör vi här hemma. Skönt för barnen att inte behöva vänta så länge på gästerna och ganska skönt att ha "hela" dagen fri sedan. Så kl 10.00 kommer folket och avnjuter en god frukost tillsammans med oss.

Idag har jag postat några paket till kunder som förhoppningsvis blir glada att få sina sjalar/selar innan jul! Kanske var det en del julklappar?

Snart ska E iväg på träning och jag ska ta mig in till stan och handla lite pålägg och annat gott. Sen ska killarna kolla på film här hemma och jag tänkte faktiskt ta mig en välbehövd tidig kväll i sängen med minsta killen.

Annars är allt som oftast mina tanker nere i Lund hos en liten vacker flicka... VARFÖR?
Jag kan inte förstå, vill inte heller... Det är så smärtsamt...

-J

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kramar till er och födelsedagsbarn och tankar till er och de ni bryr er om!... Livet ÄR inte rättvist!

Anonym sa...

VEM kan förstå??!!