tisdag 13 november 2007

Pojken i tumlaren...




Ja, det är så det funkar hemma hos oss. Lille P hjälper mamma med tvätten genom att krypa in i tumalern och slänga ut alla torra kläder på golvet! Bra eller? Roligt tycker han det är iaf..
Min lilla present jag gick och fifilurade på har gått i lås. Nu ska det bara finliras lite. Hoppas det blir bra till sist... Men det tror jag. Återkommer senare med mer info.
Uppmanar alla ännu en gång att tänka på Flisan!
SMS:A FORSKA till 72900 så bidrar du med 50:- till BARNCANCERFONDEN!!
Vill ni göra något annat så hör av er så ska jag hjälpa er vidare...

Kram & klapp
-J

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj lille P vad du hittar på, måste ha varit en omtumlande upplevelse att hitta honom där...

Anonym sa...

Hahaah! Himla praktiskt! Och roligt säkert! Såå charmig han är lileP! Hehe! Kul att ha hittat hit igen! (Min egen dator är ju kass... har hållt på o jaga skärm, sladdar osv... och när jag nu fixat det... så visar det sig att det NOG är grafikkortet! Sååå trött blir jag!