lördag 10 november 2007

Fifilurar

på en suprice gör jag!

Hoppas verkligen det går att lösa!
Annars rullar dagarna på som vanligt! Idag var det snö/hagel på gräset när vi vaknade!!!
Inga vinterdäck är på bilen men det kanske är dax för det nu!?

Företagandet rullar på, börjar komm in i det nu. Vår första annons var med i en tidning nu! Skoj! Vi har även bokat en annons i Januari. Hoppas det ger lite.

Var på mässa förra helgen i stockholm och vi börjar fundera skarpt på vårt eget deltagande vid någon mässa nästa år, det kräver planering OCH pengar! *huh* vad det är dyrt för lite plats på en mässa...

Har även fått hem lite nya produkter som vi testar för fullt för tanken är att utöka vårt sortiment. Bokningar av visningar börjar droppa in. Skoj!!!

Tänker be er alla att skänka pengar till barncancerfonden eller pengar direkt till Felicia så hon kan göra vad hon vill/önskar nu sista tiden om det visar sig att behandligen inte går bra. Jag vill verkligen inte skriva så.. Det ska fan inte vara sista tiden! Detta ska vara vändpunkten! Nu rä det nog! Hur jävla mycke ska dom behöva stå ut med??? Jävla helvetes skit cancer...
Är så ledsen över att det inte finns något jag kan göra för att det ska bli bättre...
Puss på er fina Felicia och Karro (Ja, Mattias också).

Så underbart FINA!
Nu ska jag gå och äta lite..

Var rädda om er!
Pussa och krama era barn...

KRAM & Klapp
-J

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur skänker man pengs direkt till Flisan - maila mig hemadress eller uppgifter på lussan75@hotmail.com
Jag blir väldigt rörd...

Spännande med jobbet & kul med annonsering och att det rör på sig! Lovely!

*lördagskram*

Louise

Anonym sa...

Åh gosig bild!

KRAM