måndag 16 januari 2012

Bagagebricka

Jag köpte för ett tag sedan en snygg bagagebricka/adresslapp till min resväska. Verkligen skönt att slippa fylla i de små fula lapparna som man får på flygplatsen.
I alla fall så tänkte jag att jag skulle köpa en till min kära make också. Hittade en med en fågel från Angry birds och tänkte att det kunde vara kul att ha.
Men...
Någon stans blev det fel!
Jag beställde en bricka till hans fina resväska (han vårdar sim resväska väldigt ömt, packar in den i plast inför varje flygning så den inte ska bli repig)
Idag kom ett paket i min brevlåda.
Tyckte det var för stort för att vara bagagebrickan men jag har inte handlar något annat smått.
Nåja, spännande med paket.
Öppnade paketet och packade upp inte mindre än TIO Angry birds bagagebrickor!!!

Nig för att vi är många i vår familj=många väskor men det hade varit roligt om vi kanske kunde variera oss lite och inte alla ha samma.

Well, är någon intresserad av en bagagebricka så hojta till!!! En liten slant + porto

//J

1 kommentar:

jen sa...

Skulle vilja ha 4 st eller minst 2... har du kvar o va ska du ha för dem?
Maila gärna jennie_____a@hotmail.com (5understreck)