tisdag 1 november 2011

Höstlovet dag 2

Ungas blir det ett besök hos ögonläkaren med mellansonen. Hoppas att vår lappträning har gett resultat och att vi kanske kan byta glasen i glasögonen.
De säger att man kan träna upp synen tills man är sju år. På två år borde vi väl klara att träna upp ögat en del!?!?

Just nu har jag soffhäng med alla mina tre killar. Jag är dock allt annat än pigg, de två små envisades med att gå upp über tidigt å denna mamman kom inte i säng förrän sent i natt, ingen bra kombo.

Idag tror jag att vi får baka lite... Vill testa att baka en butterkaka. Igår hittade jag även ett recept på rimbobullar och jag minns hur goda jag tyckte dessa var när min mamma bakade dessa när jag var liten.
Annars tänkte jag dra igång ett tårtprojekt också. Måste ju träna på detta med tårtor.

//J

1 kommentar:

Pia Paradis sa...

Hihi! Skämmande med allt bakteri!!! Nej, j-la telefon... Spännande!!!