onsdag 24 augusti 2011

Lite allt möjligt

Först ut blir såklart dagens läkarsamtal med storsonens läkare:
Hans prover var bra och dom kunde se en liiiiiiiiten förbättring på UL så nu ska vi vänta 6-8 v och göra ett nytt UL. Får han ont innan det ska vi åka in och få hjälp med det. Skönt! Onödigt att utsätta honom för undersökningar om det går att vänta.

Idag började vi projekt renovering av badrum/toalett. Känns jobbigt att vara utan dusch men det är sagt att det bara ska ta 2 veckor men vi får väl se.

Nu ska jag försöka få tag i tre garderober så jag kan få ordning här hemma. Hoppas det blir så bra som jag tänker att det ska bli...

//J

2 kommentarer:

Vendela sa...

Hejsan,
Vad roligt med badrumsrenovering!

På Byggla.se kan man lägga upp sina byggprojekt, få feedback samt inspiration. 
Det skulle vara väldigt roligt om du kan visa hur du förändrar ditt badrum. Lägger du upp
ditt projekt så får du en morot. 

Antingen http://byggla.se/projekt/skapa-projekt/ eller så mailar du mig!
/Vendela

Pia Paradis sa...

Hehe! Garderober saknar jag som tusan här ute!!! Och nu när jag har tusen kassar och lådor med kläder och leksaker till ungarna så är här absolut ingen ordning på allting!