måndag 22 september 2008

Jag hatar

Radiotjänst i Kiruna!
Detta företag måste ha lustiga platsannonser.
För all sveriges trögaste befolkning tycks jobba på det företaget.

Två barn skriker, maten bränns på spisen och jag upplyser damen som ringer för femte gången att vi betalar tvlicens men det står på min man att jag dessutom inte har tid att prata med henne och att hon nu kan ta å anteckna i sin superdator att det är så och att man inte behöver ringa mer. MEN NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ då ska vi tjata lite till....
Ja, jag blev otrevlig....
Sen ville hon ha min mans mobilnummer men då sa jag till henen att de hade hon väl i sin superdata och sa tack å hej å la på luren. Undrar hur lång tid det tar innan hon ringer igen!?
Nån som vill satsa?

Grrr....

Så damen på Radiotjänst i Kiruna:
I hate U!

-J

3 kommentarer:

Anonym sa...

PRECIS som Peter, måste vara samma dam, sist blev P ganska ilsk*asg*

Kramen
Millepill

MiliBie sa...

Jag kräks, var är duuuuuuuuuuu

Anonym sa...

Jag gissar på mmax två månader!!! De är sanslöst tröga på det däringa företaget! :(