söndag 1 juni 2008

Bilder & Kamera

I vår nya sandlåda
silar stenar till mellanbror
hmm, måste känna på den här
glad skit
mamma, du är så rolig! :)



Som jag nämnde i tidigare inlägg så har jag skaffat mig en ny kamera som jag är UBER nöjd med (hur gör man ett tyskt U??).
Det är alltså en Canon EOS 400D mer om den kan den nyfikne läsa här.
Nu ska jag å pojkarna här hemma avnjuta vår lilla choklad Croissant, A läser franska och då har dom pratat om denna franska delikatess så vi frå ju prova den här hemma så klart! ;o)
Kram och Klapp
-J

1 kommentar:

Anonym sa...

Ü! Ett sånt snyggt tyskt Ü görs på följande sätt: Tryck på tangenten som har bla har de där två små prickarna...dvs ¨ Inget ska då synas.. MEN trycker du sen på U-tangenten, så trollas det tyska Ü fram :-D Hepp! Vill du enbart få fram dessa ¨ (småprickarna alltså:-)) så trycker du först på den tangenten, och sen på mellanslag..

Shit så BRA jag är på att förklara!! ;-)

FINA bilder på FINA barnen!

Och VAD blir det för namn på Mini??

Kram!