måndag 12 maj 2008

Golf, årets första dopp, namn mm mm

Behöver er hjälp...
Vad ser han ut att heta?

Funderar just nu på följande:
Ruben
Vildar
Ozzy
Otis (sorry Ida)
Vilket passar bäst? Hjälp oss gallra...

Stösra sonen i min triss har börjat sporta. Inte vilken sport som heller utan GOLF! De ni, kan ni se virriga mig dra fram med bebis i sjal på golfbanan? *haha*


Mellan sonen älskar alla renovering vi håller på med!
Här hjälper han pappa att snickra ngt... Baki säger han själv *ler*


Årets första dopp är avklarat! Ja inte för mamman i familjen men för de två älsta bröderna Ekelöf.
L badar iaf tårna
I bakgrunden skymtar ni Lille P med super gudmor Karro!
Kram & Klapp
-J

9 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ja på de avståndet så såg man ju lite "fitt" ut!
Haha!
Men du, varför måste mini få sånna namn??? ;-)
Kram

Anonym sa...

Otis låter lite Osis, men är fint iaf.

Vildar blir därmed den riktiga rösten :)

-Ida

Anonym sa...

Med alltför morgontrötta ögon, fick under en halvsekund för mig att namnet ni bestämt var GOLF! *s*


Av era namnförslag röstar jag på OTIS.. Ozzy heter väl ert marsvin eller nåt?? :-o

FAN så härligt att redan kunna bada utomhus!! SÅ avis!!

Kram/ Malin

Anonym sa...

Otis!! Helt klart...

Anonym sa...

Vad fan!!! :(
Nejdå, ingen fara, kan ju inte ha patent på namn. Av namnen på listan tycker jag 1. Vildar, 2. Ruben el. Otis.
Måste dock säga att Povel fortfarande känns som ert namn. :)
Kramar!

Anonym sa...

Jag tycker ju om namnet Vildar hur mycket som, MEN Otis tycker jag allt "mini" passar bäst till. :o)
Ohh vilken super golfare Liam är, ska ni nu börja golfa hela familjen ;o)

Anonym sa...

Jag tycker ju då att han ser ut som en Otis! Jättecoolt namn!
Annars är Ozzy min favorit... :)

becka sa...

Jag röstar på Vildar eller Ozzy! Puss på dig snäckan

Anonym sa...

Hello,

Jag tycker att Vidar är tjusigt. Eller Vide.

Kram//Louise