onsdag 10 oktober 2007

KOM IGEN!!!

SMS:A FORSKA till 72900 så bidrar du med 50:- till BARNCANCERFONDEN!!
Alla kan inte göra allt men alla kan göra något
Hjälp nu till att samla pengar till barncancerforskning så att fler barn kan bli friska!!!
Gå in på http://www.barncancerfonden.se/jul/ och köp alla era julklappar där!!!

Det snygga HOPE halsbandet kostar endast 295 kr och då går hälften till barncancerfonden!!

Jubileumsljuset kostar 130 kr och då 65 kr till barncancerfonden!


Kramgoa Herman kostar 150 kr och då går 125 kr till barncancerfonden!

Eller sätt bara in pengar! Ni måste hjälpa till!!!

Ge blod, gör något!!!!
KOM IGEN NU! LÅT MIG FÅ HÖRA VAD DU GÖR FÖR ATT HJÄLPA!!!

-J, som bara hatar cancer

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för hjälpen vännen :-)

Anonym sa...

Ha ha, ja jag har inte varit inne på bloggen o kollat. Vi har en likadan kamera själva så det är därför den säljs. :) Det är 7,1 megapixels, 3x zoom och iso 1600 så det är en bra, enkel kamera för vardagsbruk.

Anonym sa...

Jag ger blod..

Anonym sa...

Nu har jag köpt det snygga halsbandet! Tänkte att min syrra ska få det när hon fyller år istället för alla meningslösa presenter som man köper som folk ändå inte behöver. Det här gör i alla fall nytta!